UWAGA:
1. | Sprawdzić bezpieczniki nr 15 (20 A) i nr 20 (7,5 A) w skrzynce bezpieczników pod pokrywą silnika. Czy bezpieczniki są sprawne? TAK - Przejść do punktu 2. NIE - Wymienić bezpieczniki i sprawdzić ponownie. W razie ponownego przepalenia bezpieczników sprawdzić, czy w obwodzie bezpieczników nr 15 (20 A) i nr 20 (7,5 A) nie występuje zwarcie.n |
2. | Zewrzeć linię SCS za pomocą HDS. |
3. | Rozłączyć złączkę A (44-stykową) ECM. |
4. | Włączyć zapłon (II). |
5. | Zmierzyć napięcie między stykiem nr 5 złączki A (44-stykowej) modułu ECM i masą nadwozia.
Czy jest napięcie akumulatora? TAK - Przejść do punktu 6. NIE - Naprawić przerwę w przewodzie między skrzynką bezpieczników pod pokrywą silnika i modułem ECM. Jeśli przewód jest dobry, wymienić skrzynkę bezpieczników pod pokrywą silnika.n |
6. | Wyłączyć zapłon. |
7. | Połączyć przewodem styk nr 5 złączki A (44-stykowej) modułu ECM z masą nadwozia.
|
8. | Włączyć zapłon (II). Czy wentylator skraplacza A/C pracuje z dużą prędkością? TAK - Sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na styku nr 5 złączki nr 4 (44-stykowej) modułu ECM. Jeśli połączenia są dobre, wymienić moduł ECM na sprawdzony w działaniu i ponownie sprawdzić. Jeśli objaw usterki zniknie, wymienić oryginalny moduł ECM, silnik L13A7, silnik R18A2.n |