1. | Włączyć zapłon (II). |
2. | Przeprowadzić procedurę samodiagnozy zestawu wskaźników. Czy kontrolka MIL miga? TAK - Przejść do punktu 3. NIE - Wymienić na sprawdzony w działaniu moduł zestawu wskaźników (obrotomierz) i sprawdzić ponownie. Jeśli obwód MIL jest sprawny, wymienić oryginalny moduł zestawu wskaźników (obrotomierz).n |
3. | Podłączyć HDS do złącza DLC. |
4. | Sprawdzić SCS w menu LISTA DANYCH używając testera HDS. Czy jest wskazywane zwarcie? TAK - Przejść do punktu 5. NIE - Przeprogramować moduł ECM, jeśli oprogramowanie nie jest najnowsze lub zamienić moduł ECM na sprawdzony w działaniu i sprawdzić ponownie. Jeśli objaw/wskazanie zniknie przy sprawdzonym w działaniu ECM, należy wymienić dotychczasowy moduł ECM.n |
5. | Wyłączyć zapłon i odczekać 1 minutę. |
6. | Odłączyć HDS od złącza DLC. |
7. | Sprawdzić ciągłość obwodu między stykiem nr 20 złączki nr 2 ECM a masą.
Czy obwód jest zamknięty? TAK - Usunąć zwarcie w przewodzie między modułem SRS, złączem DLC a stykiem nr 20 złączki ECM nr 2.n NIE - Przeprogramować moduł ECM, jeśli oprogramowanie nie jest najnowsze lub zamienić moduł ECM na sprawdzony w działaniu i sprawdzić ponownie. Jeśli objaw/wskazanie zniknie przy sprawdzonym w działaniu ECM, należy wymienić dotychczasowy moduł ECM.n |