1. | Zamontować dodatkowe wsporniki i dokręcić ich śruby wymaganym momentem.
|
2. | Wsunąć zespół silnika i przekładni pod samochód. Upewnić się, że ustawienie jest prawidłowe. Ostrożnie opuszczać samochód dopóki silnik i skrzynia biegów nie zostaną umieszczone we właściwym miejscu w przedziale silnikowym. Upewnić się, że samochód nie opiera o żadną część silnika lub skrzyni biegów. Podnieść silnik wciągarką łańcuchową i podeprzeć go, a następnie ostrożnie podnieść zespół silnika/skrzyni biegów, umieszczając go na właściwym miejscu. UWAGA: Zamontować nakrętki i śruby mocujące w podanej kolejności, postępując zgodnie z poniższymi instrukcjami. Niezachowanie kolejności dokręcania może spowodować nadmierny hałas, wibracje a także szybsze zużycie poduszki silnika.
|
3. | Dokręcić nowe nakrętki mocujące wspornika bocznej poduszki silnika.
|
4. | Dokręcić nową śrubę i nakrętki (A) poduszki skrzyni biegów.
|
5. | Zamontować przewód masowy (B). |
6. | Upewnić się, że wsporniki podnośnika są poprawnie ustawione. Podnieść samochód na podnośniku na pełną wysokość. |
7. | Podeprzeć przednią ramę pomocniczą drewnianym klockiem oraz podnośnikiem i podnieść do poziomu nadwozia. |
8. | Dokręcić nowe śruby mocujące ramy pomocniczej.
|
9. | Zamontować dolny drążek skrętny, następnie dokręcić nowe śruby mocujące dolnego drążka skrętnego w przedstawionej kolejności.
|
10. | Upewnić się, że wsporniki podnośnika są poprawnie ustawione. Opuścić samochód na podnośniku. |
11. | Odłączyć wciągarkę łańcuchową od zespołu silnika/skrzyni biegów. |
12. | Podnieść samochód na podnośniku na pełną wysokość. |
13. | Zamontować sprężarkę (A) A/C, a następnie podłączyć złączkę (B) sprzęgła sprężarki A/C.
|
14. | Założyć nowy pierścień ustalający na końcu każdej półosi napędowej, następnie zamontować półosie napędowe. Upewnić się, że każdy pierścień jest na swoim miejscu w mechanizmie różnicowym i na wałku pośrednim. |
15. | Podłączyć dolne wahacze zawieszenia do zwrotnic. |
16. | Połączyć przeguby kulowe drążka kierowniczego ze zwrotnicami. |
17. | Połączyć łączniki stabilizatorów. |
18. | Połączyć złączki z przekładnią kierowniczą.
|
19. | Zamontować katalizator spalin TWC (A). Zastosować nowe uszczelki (B) i nowe nakrętki samokontrujące (C).
|
20. | Podłączyć złączkę (D) drugiego podgrzewanego czujnika tlenu (drugiego HO2S). |
21. | Zamontować osłonę dolną silnika.
|
22. | Opuścić samochód na podnośniku. |
23. | Zamontować przewody nagrzewnicy.
|
24. | Zamontować górny przewód chłodnicy (A) i dolny przewód chłodnicy (B).
|
25. | Zamontować pasek napędowy, a następnie wyregulować naciąg paska napędowego. |
26. | Zamontować siłownik sprzęgła i śrubę mocującą wspornik przewodu sztywnego sprzęgła. |
27. | Zamontować linkę zmiany biegów. |
28. | Ustawić znak odniesienia (A) na przegubie kolumny kierowniczej i wałku zębnika przekładni kierowniczej. Podłączyć przegub kolumny kierowniczej (B) do wałka zębnika przekładni kierowniczej (C). Dokręcić śrubę przegubu kolumny kierowniczej.
|
29. | Zamontować pokrywę (D) przegubu kolumny kierowniczej. |
30. | Zamontować koło kierownicy. |
31. | Zamontować przewód zbiornika oparów paliwa (EVAP) (A) i przewód podciśnieniowy serwa układu hamulcowego (B).
|
32. | Podłączyć przewód zasilający paliwem, po czym zainstalować osłonę szybkozłączki (A).
|
33. | Podłączyć złączki (A) modułu sterującego silnika (ECM) i złączki (B) wiązki przewodów silnika.
|
34. | Zamontować obejmy wiązki przewodów (C). |
35. | Zamontować moduł ECM (A), a następnie zamontować pokrywę modułu ECM (B).
|
36. | Podłączyć przewody akumulatora (A) do skrzynki bezpieczników pod pokrywą silnika.
|
37. | Zamontować obejmę wiązki przewodów (B). |
38. | Zamontować kanał dolotu powietrza.
|
39. | Zamontować zespół obudowy filtra powietrza. |
40. | Zamontować panel dolny podszybia. |
41. | Zamontować akumulator. |
42. | Zamontować przednie koła. |
43. | Zamontować akumulator. Oczyścić bieguny akumulatora i styki przewodów papierem ściernym, następnie zamontować przewody i posmarować smarem przeciwkorozyjnym. |
44. | Sprawdzić, czy skrzynia biegów działa płynnie. |
45. | Sprawdzić, czy nie ma przecieków paliwa: Włączyć zapłon (II) (nie uruchamiać rozrusznika), aby pompa paliwa pracowała przez około 2 sekundy i powstało odpowiednie ciśnienie w przewodach paliwowych. Powtórzyć tą czynność dwa lub trzy razy, następnie sprawdzić, czy nie ma wycieków w jakimkolwiek punkcie układu paliwowego. |
46. | Napełnić silnik olejem silnikowym. |
47. | Napełnić skrzynię biegów olejem. |
48. | Napełnić chłodnicę płynem chłodzącym i odpowietrzyć układ chłodzenia z otwartym zaworem ogrzewania. |
49. | Przeprowadzić procedurę zerowania pamięci ECM. |
50. | Przeprowadzić procedury czyszczenia wzorca działania czujnika położenia wału korbowego (CKP) i procedurę uczenia wzorca CKP. |
51. | Sprawdzić obroty biegu jałowego. |
52. | Sprawdzić wyprzedzenie zapłonu. |
53. | Sprawdzić geometrię kół. |
54. | Przeprowadzić procedurę zerowania pamięci modułu szyb sterowanych elektrycznie. |
55. | Ustawić zegar. |