Tabela przeglądów w warunkach normalnych - wersja europejska

Poniższa tabela przeglądów odnosi się do eksploatacji samochodu w normalnych warunkach; w razie jazdy w trudnych warunkach, zastosować tabelę przeglądów dla trudnych warunków eksploatacji.

Przegląd po wskazanym przebiegu lub okresie, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej x 1.000 km 20 40 60 80 100 120 140 160 180 200 
x 1.000 miles 12,5 25,0 37,5 50,0 62,5 75,0 87,5 100,0 112,5 125,0 
miesiące 12 24 36 48 60 72 84 96 108 120 
Wymienić olej silnikowy, silnik L13A7, silnik R18A2 l l l l l l l l l l 
Wymienić filtr oleju silnikowego, silnik L13A7, silnik R18A2 l l l l l l l l l l 
Wymienić wkład filtru powietrza, silnik L13A7, silnik R18A2 Co 40.000 km 
Sprawdzić luzy zaworowe używając HDS, silnik L13A7, silnik R18A2 Co 40.000 km 
Wymienić filtr paliwa, silnik L13A7, silnik R18A2      l     
Wymienić świece zapłonowe, silnik L13A7, silnik R18A2 Co 120.000 km 
W przypadku silnika L13A7 sprawdzić i wyregulować pasek napędowy
  • Sprawdzić, czy nie są pęknięte lub uszkodzone
  • Sprawdzić ugięcie i naciąg
 
 l  l  l  l  l 
W przypadku silnika R18A2 sprawdzić pasek napędowy
   Sprawdzić, czy nie ma pęknięć lub uszkodzeń, a następnie sprawdzić położenie wskaźnika    autonapinacza paska napędowego. 
Sprawdzić obroty biegu jałowego, silnik L13A7, silnik R18A2       l     
Wymienić płyn chłodzący silnika, silnik L13A7, silnik R18A2
   Stosować oryginalny płyn Honda Long Life Antifreeze/Coolant Type 2 
Po 200.000 km lub 10 latach, następnie co 100.000 km lub 5 lat. 
Wymienić olej przekładniowy (MTF), ręczna skrzynia biegów SPLM, ręczna skrzynia biegów SPHM
   Stosować Honda MTF 
Co 120.000 km lub 8 lat 
Sprawdzić przednie i tylne hamulce.
  • Sprawdzić grubość tarcz i klocków hamulcowych. Sprawdzić, czy nie są pęknięte lub uszkodzone
  • Sprawdzić okładziny szczęk hamulcowych, czy nie są porysowane, zużyte lub zanieczyszczone
  • Sprawdzić zaciski, czy nie są uszkodzone, ich szczelność i mocowanie
 
l l l l l l l l l l 
Wymienić płyn hamulcowy
  • Stosować tylko płyn hamulcowy DOT 3 lub DOT 4. Zalecany jest oryginalny płyn hamulcowy Honda
  • Sprawdzić, czy poziom płynu hamulcowego znajduje się między górnym a dolnym znakiem w zbiorniku
 
Co 3 lata 
Sprawdzić regulację hamulca postojowego
   Sprawdzić działanie hamulca postojowego 
l l  l  l  l  l 

Przegląd po wskazanym przebiegu lub okresie, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej x 1.000 km 20 40 60 80 100 120 140 160 180 200 
x 1.000 miles 12,5 25,0 37,5 50,0 62,5 75,0 87,5 100,0 112,5 125,0 
miesiące 12 24 36 48 60 72 84 96 108 120 
Wymienić filtr przeciwpyłkowy i przeciwkurzowy
   Jeżeli samochód jest eksploatowany głównie na obszarach miejskich, a których występuje wysokie    stężenie sadzy w powietrzu, w warunkach dużego zapylenia lub nawiew    powietrza z układu wentylacji/klimatyzacji jest słabszy niż zwykle, należy wymieniać    filtr co 20.000 km lub co 1 rok 
 l  l  l  l  l 
Sprawdzić ustawienia świateł  Sprawdzić ustawienie reflektorów l l l l l l l l l l 
Jazda próbna (hałasy, stabilność, działanie wskaźników i przełączników) 
Sprawdzić datę ważności pojemnika tymczasowego zestawu naprawczego 
Sprawdzić, czy w pojeździe nie ma śladów korozji
   Kontrola lakieru i blacharki 
Co rok 
Wzrokowo sprawdzić następujące elementy:
  • Sprawdzić prawidłowość zamontowania i ustawienia, pęknięcia, pogorszenie własności, rdzę i nieszczelności
  • Sprawdzić dokręcenie wkrętów, nakrętek i łączników. W razie potrzeby dokręcić
 
Końcówki drążków kierowniczych, przekładnia kierownicza i osłony gumowe
  • Sprawdzić nasmarowanie listwy zębatej i stan połączeń układu kierowniczego
  • Sprawdzić uszkodzenia osłon gumowych i wycieki smaru
 
l l l l l l l l l l 
Elementy zawieszenia
  • Sprawdzić dokręcenie śrub
  • Sprawdzić, czy nie są uszkodzone osłony przeciwkurzowe
 
Osłony gumowe półosi napędowych
  • Sprawdzić, czy nie są pęknięte opaski i osłony gumowe
  • Sprawdzić nasmarowanie listwy zębatej
 
Sztywne i elastyczne przewody hamulcowe (łącznie z ABS/VSA)
   Sprawdzić, czy nie ma uszkodzeń modulatora-modułu sterującego ABS/VSA i    wycieków z pompy hamulcowej 
Poziom wszystkich płynów i ich jakość   Sprawdzić poziom płynów i, w razie potrzeby, szczelność układów 
kład wydechowy, silnik L13A7, silnik R18A2
   Sprawdzić, czy osłona termiczna katalizatora, rura wydechowa i tłumik    są szczelne, dokręcone i bez uszkodzeń 
Przewody paliwowe i ich połączenia, silnik L13A7, silnik R18A2
   Sprawdzić pewność połączeń oraz czy nie występują pęknięcia i uszkodzenia przewodów paliwowych.    Dokręcić obluzowane połączenia i wymienić uszkodzone elementy 
Stan opon
   Sprawdzić ciśnienie, przebicia lub przecięcia i nieregularne zużycie bieżnika